ellistarr

Alla inlägg den 25 maj 2013

Av EIIInor Star - 25 maj 2013 22:09

Dagens look moviestar och låt kommer imorgon! :)

Av EIIInor Star - 25 maj 2013 21:01

Hej!

Kolla mitt inlägg innan detta, ett viktigt inlägg. :)

Iaf, som ni ser har jag bytt design.. IGEN!

Typiskt mig! Haha  

Men nu kör jag på lila tema!

Har ändrat bakgrund, muspekare och header!

Tyckte ni förra temat var bättre? Det gröna.

Kommentera isåfall! :)

Detta var ett snabbt inlägg, bloggar kanske mer sen,

eller imorgon, eller från mobilen på kvällen. ;)

Vi höörs!


 

Av EIIInor Star - 25 maj 2013 20:31

Tjoo!


Jag tänkte skriva om klubben @@SNABBLAN@@ på msp.

Det är helt enkelt en stoppa mobbning klubb.

En så länge är det bara 77 medlemmar.

Kolla ellenpellen0012 artbook så får ni reda på mer. :)

Man kan köpa en snabbel för då stödjer man denna klubb

och stoppa mobbning. Varför just en snabbel? Det svarade

ellenpellen0012 på att om man har på sig den betyder det att

utseende inte betyder någon roll, och att man inte ska mobbas för

hur man ser ut. Själv köpte jag en snabel för 300 sc. Snälla gå med i klubben

du också och köp en snabel om du vill stoppa mobbning.  

 

 

     


 



Av EIIInor Star - 25 maj 2013 17:28

Heejhej!


Ville göra ett snabbt inlägg på att jag har

fått 29 besökare! :D   

Sjukt kul. :) Nu har min blogglust

ökats. ;)

 

Vad tycker ni jag ska blogga mer om?

Har fått slut på ider.

Kommentera gärnaa! :)


 

Av EIIInor Star - 25 maj 2013 13:34

Hejhej!

Fick en till fråga idag och det var

en tjej som frågade hur man ändrar muspekare på

sin blogg! Ska försöka förklara nu! :)


1. Välj vilken muspekare du ska ha

 


Man kan välja muspekare på www.cursors-4u.com

 

Klicka på Universal och sedan kopiera den första koden

som jag visar på bilden.

Gå sedan in på din blogg. Klicka på inställningar.

Sedan i menyn till vänster klickar du på menyavdelningar

 

Sedan klickar du i HTML kod.

 

Sen klistar du in koden.

 

Sen på namnet kan du typ skriva Muspekare.

Sen klickar du på skapa avdelning. Nu kan du

gå till din blogg och du har en annan muspekare!   

Hoppas detta hjälpte! :)


 

Av EIIInor Star - 25 maj 2013 11:41

Hejsan!

Ni kanske inte har sett

att ni kan fråga mig frågor?

 

Fråga på frågor nu bara! :) Tänkte svara på de i ett

inlägg! "Fråga mig" rutan finns i menyn till vänster.   


 


 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bright Green Bow Tie
Cute Polka Dotted Green Bow Tie Ribbon

  

Shiny Violet Star

 


Ovido - Quiz & Flashcards